Filtr szary Hoya VARIABLE DENSITY o zmiennej przepuszczalności 82mm

Filtr Variable Density to filtr HOYA o zmiennej przepuszczalności światła.

Mehr Infos

Produkt dostępny

552,00 zł

Bestellen Sie innerhalb von 8 Stunden und 0 Minuten und erhalten Sie Ihre Lieferung am zwischen 17-10-2019 und 25-02-2020 mit Registered mail

Filtr szary Hoya VARIABLE DENSITY o zmiennej przepuszczalności

Filtr Variable Density to filtr o zmiennej przepuszczalności światła. Wykonany jest z wysokiej jakości szkła optycznego. Jego konstrukcja oparta została na dwóch polaryzatorach, których wzajemne ustawienie za pomocą obrotowego pierścienia pozwala płynnie regulować ilość światła przechodzącą przez filtr. Na oprawce filtra znajdują się dwie wartości oznaczone jako MIN oraz MAX określające zakres pracy filtra. Z filtrem Hoya Variable Density możemy fotografować używając nawet bardzo jasnych obiektywów, jak np. 50mm f/1.4 z maksymalnie otwartą przysłoną lub korygować czas otwarcia migawki i wydłużyć go o kilka sekund pracują w pełnym słońcu. Dzięki temu możemy np. uzyskać efekt rozmycia ruchu poruszających się obiektów, niemożliwy do osiągnięcia bez filtra. Ustawiając pierścień filtra na pozycji minimalnej, filtr przepuszcza 1/3 światła, co w praktyce odpowiada 1,5 stopnia przysłony. Wybierając położenie pierścienia filtra w jego maksymalnej pozycji, ograniczamy ilość światła aż do 1/400 pierwotnej wartości, co z kolei odpowiada 9 stopniom przysłony. Aby uzyskać najbardziej zadowalające efekty, zaleca się korzystać ze statywu podczas fotografowania z długim czasem otwarcia migawki.

Najważniejsze cechy produktu:

  • przepuszczalność od ND3 do ND400
  • dostępne średnice od 52mm do 82mm
  • pierścień: czarny

Sprzedawany zestaw zawiera:

  • filtr HOYA Variable Density
  • oryginalne opakowanie

Gwarancja konsumencka:

  • 2 lata

Filtry

Art des Filters szary
Filtry-średnica 82mm
Serie VARIABLE
Density Variable
Diese Webseite verwendet Cookies, um einen besseren Service zu bieten. Die Cookies-Dateien werden für statistische Zwecke und für Marketingzwecke benutzt, wie auch zur Anpassung des Inhalts von Webseiten an Präferenzen des Benutzers.