We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners who may combine it with other information that you’ve provided to them or that they’ve collected from your use of their services.
close
Cokin BP-400 rozmiar M (seria P) holder do filtrów View larger

Cokin BP-400 rozmiar M (seria P) holder do filtrów

Cokin BP-400 to uchwyt na filtry do systemu Cokin P (rozmiar M). Rozmiar M to seria Cokin przeznaczona do lustrzanek ze standardowymi obiektywami.

More details

720
85831418347

30,00 zł

Sklep internetowy: Out of stock

Sklep stacjonarny: Sprawdź dostępność
Kraków ul.Bonarka 11 tel 12 357-66-05
Series Cokin P
Filter size size M

Cokin BP-400 rozmiar M (seria P) holder do filtrów

Uchwyt na filtry Cokin BP-400 jest prosty w montażu. Wystarczy go nasunąć na adapter, który wkręciliśmy wcześniej na gwint obiektywu. Uchwyty Cokin zostały zaprojektowane w taki sposób, aby dać pełną swobodę w operowaniu filtrami montowanymi w szufladach, jak i tych w oprawach kołowych. Możliwe jest stosowanie nawet kilku filtrów tego samego rodzaju jednocześnie. Uchwyty są wykonywane z wysokiej jakości tworzywa sztucznego, dzięki czemu są lekkie i wytrzymałe zarazem. Umieszczenie filtra w uchwycie Cokin BP-400 zamontowanym na obiektywie jest proste i szybkie. Wkręcenie filtra w kołowej oprawie zajmuje zdecydowanie więcej czasu i jest niejednokrotnie utrudnione np. gdy mamy na dłoniach rękawiczki. Aadaptery, uchwyty i filtry są zaprojektowane w jednym systemie, dlatego ich współpraca jest doskonała. Holdery swobodnie obracają się na adapterach a filtry przesuwają w szufladach zgodnie z naszym życzeniem. Można dzięki temu precyzyjnie dopasować położenie filtra połówkowego do fotografowanej sceny. Elastyczność systemu Cokin powoduje, że skupiamy się na kreatywnym wykorzystaniu filtrów w naszej fotografii. Możliwość łączenia kilku filtrów jednocześnie daje ogromne pole do popisu i pozwala uzyskać niecodzienne efekty bez konieczności stosowania czasochłonnej obróbki zdjęć w programie graficznym. Stosując filtry Cokina efekt uzyskujemy w chwili naciśnięcia spustu migawki. Szeroko gama filtrów Cokin sprawia, że znajdują zastosowanie niemal w każdym rodzaju fotografii: krajobrazowej, portretowej, makro, reklamowej itd. Cokin CREATIVE Filter System jest zaprojektowany dla aparatów fotograficznych i kamer video. Filtr umieszcza się przed przednią soczewką obiektywu tak, aby wpływać na światło wpadające do jego wnętrza, a tym samym padające na matrycę światłoczułą. Dzięki temu możliwe jest ograniczenie ilości światła, wpływanie na kolor i nasycenie oraz kontrast fotografii, a także nadawanie zdjęciom unikalnego wyglądu za pomocą filtrów efektowych. Stosowanie filtrów kreatywnych różni się od komputerowej obróbki zdjęcia. Filtrów używa się „na żywo” podczas fotografowania i uzyskuje natychmiastowy efekt. Nawet jeżeli stosujemy obróbkę komputerową, to użycie filtrów systemu Cokin CFS jest pomocne, a niejednokrotne wręcz niezbędne do uzyskania zamierzonych efektów (np. w fotografii HDR). Założenie filtra nie trwa dłużej niż 3 sekundy a stosując go, można zaoszczędzić sporo czasu. Uchwyt Cokin BP-400 pasuje do filtrów i akcesoriów w rozmiarze M (seria P) i można do niego założyć do trzech prostokątnych filtrów Cokin na raz, lub do dwóch filtrów prostokątnych i jednego okrągłego.

The products sold by our store are guaranteed and warranted in accordance with applicable law.

The duration of the manufacturer's warranty for consumers:


5 years for Eizo brand monitors (see eizo.pl for detailed warranty information)
6 years for GenesisGear Base Series products
2 years for other brands of products *2


Manufacturer warranty period for businesses:


2 years for Quadralite brand products*2
1 year for other brands of products*2
*2 Torches and bulbs sold separately as well as included with the products come with a 3 month warranty and battery packs come with a 6 month warranty.


Products which need to be repaired should be sent to the address of the service. Before sending the product it is necessary to submit a repair request at the F-service website.


F-SERVICE
17 Płk Dąbka St.
30-732 Krakow
e-mail: service@f-service.pl
tel. 122701281

Address for warranty claims:

Foto-Tip
17 Płk Dąbka St.
30-732 Krakow

Address for returns:

Foto-Tip
Bonarka 11
30-415 Krakow
tel. 12-357-66-05


Tokina lenses can be sent directly to an authorized service center:


O.K! Service
80-398 Gdansk
Obrońców Wybrzeża Street 2
e-mail: biuro@okserwis.com.pl
tel. 058 558 47 95


The procedure for repairing Eizo monitors is available under the link.

1. Before sending defective products to our technical support check the battery status, joints (in electrical devices) and make sure that the product has been used as recommended and in compliance with its intended use.

2. If a defect/failure has been caused by other reasons, please download the Complaints form and fill it in carefully – the more information you provide the quicker and more effective complaint processing.

3. The Client shall keep and provide all documents received during the purchase process (a sales slip or an invoice, order number, purchase date) to confirm the Client’s warranty rights.

4. It is not required to send the product in the original packaging. Technical Support is not concerned about original boxes (except for returns of functional equipment). Nevertheless, the products should be packed carefully and protected against transport damaging. We are not liable for any damages to the product during transportation.

5. All shipping expenses shall be borne by the Client.

6. If the Client wishes to return the products and withdraw from the purchase agreement executed via the Internet or if the Client wants to replace the product, it should deliver all required documents (invoice, sales slip) and legibly filled in declaration form: Declaration on withdrawal from the Agreement . Returned/replaced product must be stored in original, intact packaging and must not have any signs of wear.

7. Complaints are considered within 14 days from the receipt date. We do our best to consider the complaints quicker, depending on the amount of shipments received from the clients. In the case of warranty repairs, the warranty period is prolonged by servicing period.

8. Technical Support sends the repaired or replaced equipment immediately at its own cost, except for replacements made upon the Client’s request (changes to the Agreement) and post-warranty repairs, where all costs are borne by the Client.

9. In the case of address changes or any other requests the Client should fill in the complaints form, which provides better structured and more detailed information than any handwritten note attached to the product.

10. Post-warranty repairs. The shall Client cover any and all shipping costs. Technical Support conducts thorough analysis and updates the Client about all costs and the repair time. After receiving payment for post-warranty services and return shipment, the Technical Support repairs the equipment. The repaired equipment is then sent to the Client. Repair services are covered by 3-months warranty period.

11. The Client who rejects the costs estimate and decides to cancel the repair request will receive the product after making payment for the return shipment. Technical support does not charge the Client for the quotation, but if the Client cancels the repair request, the Technical Support will not inform the Client about the damage details.

12. In the case of 3rd repair of the same fault during warranty period (fault resulting from the product quality or improper repair – the Client hast the right to return the product and: claim a refund; replace the product with a new product free of any faults; or replace the product with other equipment of similar value.

13. Should you have any doubts or queries, please contact us by e-mail or telephone. Technical Support e-mail and two telephone numbers are available.

14. Technical Support does not alter structure of the product (especially electronic equipment) due to non-compliance with manufacturer’s certificates.

15. Repairs not subject to warranty services: products with mechanical damages, with damages caused by the Client or inadequate packaging – such products may be repaired only against payment.