Lampa błyskowa Godox TT600 Thinklite Manual

Uniwersalna lampa reporterska mocowana na stopce aparatu ma zakres zoomu 24-200 mm (z panelem rozpraszającym - 14 mm) i oferuje ręczną regulację mocy w zakresie od 1/1 do 1/128. Ponadto głowicę można przechylać w zakresie od -7 do 90° oraz obracać w lewo i w prawo o 180°. Zasilana 4 bateriami AA.

Więcej szczegółów

8761
6952344209806

455,00 zł

01

TT600Lampa błyskowa TT600 Thinklite pomoże Ci stworzyć wszechstronną i efektywną konfigurację oświetlenia. Nadaje się zarówno jako lampa na sanki aparatu lub zewnętrzne źródło światła umieszczone np. na statywie. Jest niekwestionowanym liderem jeśli chodzi o mocny błysk przy relatywnie niskiej cenie. Z racji braku trybu TTL jest polecana dla osób, które preferują manualną kontrolę nad siłą błysku.

02

System radiowy XDzięki wbudowanemu odbiornikowy Systemu X, lampą TT600 można sterować za pomocą nadajników Godox 2.4G. Dodatkowo, dzięki zastosowaniu opcjonalnego nadajnika, TT600 może uzyskać tryb synchronizacji HSS. Na obudowie lampy znajduje się także gniazdo, w które można wpiąć odbiornik systemu 433MHz, aby sterować lampą za pomocą nadajników starszego typu.

03

UniwersalnośćDzięki liczbie przewodniej 60 przy czułości ISO 100 i ogniskowej 200 mm, TT600 z łatwością oświetli większość obiektów. Ręczna regulacja mocy w zakresie od 1/1 do 1/128 w krokach co 1/3 EV.

05

Zasilanie

Lampa działa na czterech alkalicznych lub niklowo-metalowych bateriach AA, które umożliwiają wykonanie około 230 pełnych błysków i zapewniają czas cyklu 0,1-2,6 sekundy.

04

WygodaGłowicę lampy błyskowej można odchylać w zakresie od -7 do 90° i obracać o 360°, co pozwala kontrolować odbicie światła i jego padanie na fotografowaną scenę. Wyposażona jest również w głowicę zoom o zakresie 24-200 mm oraz panel szerokokątny 14 mm, umożliwiający korzystanie z wielu różnych obiektywów. Dostępna jest także optyczna transmisja master/slave umożliwiająca współpracę z innymi lampami błyskowymi. Port synchronizacji 3,5 mm umożliwia przewodowe połączenie z aparatem lub wyzwalaczem.

06

W zestawie:

  • Lampa Godox TT600,
  • podstawka,
  • etui,
  • oryginalne opakowanie.

*1

*2