Najnowsze wpisy blogowe

Obiektywy Irix Cine – testy, opinie i recenzje

Obiektywy Irix Cine – testy, opinie i recenzje

Film i fotografia są dwiema stronami tej samej monety, choć – jak wiadomo – świat video już od wielu lat rządzi się własnymi prawami. Należysz do grona filmowców z ograniczonym budżetem, lecz mimo to chciał(a)byś zainwestować w profesjonalny sprzęt? Poznaj obiektywy Irix Cine oraz opinie ich użytkowników!

Szybka nawigacja:



Twój bilet do świata filmu

Pomimo tego, że filmy w formacie YouTube'owym z powodzeniem można nagrać przy pomocy obiektywu fotograficznego lub nawet smartfona, profesjonalne produkcje wymagają już wyspecjalizowanych rozwiązań, które umożliwią precyzyjną i jednocześnie komfortową pracę na planie. Zakup obiektywów filmowych to jednak dość pokaźny wydatek, na który dotychczas mogli pozwolić sobie tylko zawodowcy.

Wraz z pojawieniem się na rynku obiektywów Irix Cine, świat filmu stanął otworem przed wieloma twórcami, którzy do tego momentu borykali się z ograniczeniami budżetowymi. To wyjątkowe szkła, które mimo wyjątkowo przystępnej ceny, zapewniają rozbudowaną funkcjonalność oraz oszałamiające efekty wizualne. Optyka z tej serii jest także projektowana w ścisłej współpracy z grupą profesjonalnych filmowców, dzięki czemu wszystkie jej elementy są w pełni zgodne ze standardami obowiązującymi w branży.

Mocne strony Irix Cine

Obiektywy z tej serii tworzą unikalny system o zunifikowanej konstrukcji, zoptymalizowanej ściśle pod kątem filmowania. Ich obudowa wykonana została z solidnego stopu aluminium i magnezu – to wytrzymały i solidnie wykończony sprzęt, który wytrzyma surowe warunki panujące na planach filmowych. Niezawodny system uszczelnień zastosowany we wszystkich obiektywach Irix, skutecznie zapobiega przedostaniu się wilgoci, piasku lub kurzu do wnętrza obudowy.

Specjalna konstrukcja obiektywów umożliwiła ograniczenie zjawiska focus breathingu do minimum, dzięki czemu utrzymują one ten sam kąt widzenia podczas przeostrzania. Wśród wszystkich szkieł producenta, na specjalne wyróżnienie zasługują jednak modele szerokokątne, z uwagi na ich niemal zerową dystorsję obrazu – kadry nagrane z ich pomocą zachowują swój naturalny wygląd i pozbawione są zniekształceń.

Obiektywy filmowe Irix Cine opinie recenzje

Wewnętrzny mechanizm ogniskowania w optyce Irix Cine zapewnia stałą długość obiektywów przy każdym ustawieniu ostrości, dzięki czemu doskonale współpracują one z gimbalami – ich środek ciężkości pozostaje w tym samym miejscu, nie nadwyrężając silników stabilizatora. Każdy z modeli posiada także zbliżone wymiary, zapewniając tym samym bezproblemową wymianę na rigu filmowym.

Jak na obiektywy filmowe przystało, Irix Cine są w pełni kompatybilne z profesjonalnymi akcesoriami używanymi podczas nagrań. Zębatki umożliwiające ostrzenie oraz zmianę przysłony znajdują się w tym samym miejscu na każdym z obiektywów, oraz są w pełni kompatybilne z większością manualnych lub elektronicznych follow focusów. Przednia, 95-milimetrowa średnica obiektywów pozwala dodatkowo na swobodny montaż matte boxa.



Irix Cine – testy i recenzje



Irix Cine 11 mm T4.3

Obiektyw filmowy Irix Cine 11 mm T4.3 recenzje opinie
  • Zakres transmisji: T4.3 – T22
  • Min. odległość ostrzenia: 27 cm
  • Kąt widzenia (Full Frame): 117°
  • Magnetyczna osłona przeciwsłoneczna


SPRAWDŹ CENĘ

PRZYKŁADOWE NAGRANIA

prev1.png prev2.png prev3.png

RECENZJE

mn.jpg mn.jpg mn.jpg






Irix Cine 15 mm T2.6

Obiektyw filmowy Irix Cine 15 mm T2.6 recenzje opinie
  • Zakres transmisji:  T2.6 – T22
  • Min. odległość ostrzenia:  25 cm
  • Kąt widzenia (Full Frame):  100°
  • Magnetyczna osłona przeciwsłoneczna
  • Kompatybilny z filtrami Irix MMS
  • Gwint filtra ∅ 86 mm


SPRAWDŹ CENĘ

PRZYKŁADOWE NAGRANIA

prev1.png prev2.png prev3.png prev4.png

RECENZJE

mn.jpg mn.jpg






Irix Cine 21 mm T1.5

Obiektyw filmowy Irix Cine 21 mm T1.5 recenzje opinie
  • Zakres transmisji:  T1.5 – T16
  • Min. odległość ostrzenia:  30 cm
  • Kąt widzenia (Full Frame):  79,4°
  • Zintegrowana osłona przeciwsłoneczna


SPRAWDŹ CENĘ

PRZYKŁADOWE NAGRANIA:

prev1.png prev2.png prev3.png prev4.png




Nie znaleźliśmy testów i recenzji dla tego obiektywu w języku polskim – czekamy na Wasze materiały!






Irix Cine 30 mm T1.5

Obiektyw filmowy Irix Cine 30 mm T1.5 recenzje opinie
  • Zakres transmisji:  T1.5 – T16
  • Min. odległość ostrzenia:  34 cm
  • Kąt widzenia (Full Frame):  61,9°
  • Magnetyczna osłona przeciwsłoneczna
  • Kompatybilny z filtrami Irix MMS
  • Gwint filtra ∅ 86 mm


SPRAWDŹ CENĘ

PRZYKŁADOWE NAGRANIA

prev1.png prev2.png prev3.png prev4.png prev5.png

RECENZJE

mn.jpg mn.jpg






Irix Cine 45 mm T1.5

Obiektyw filmowy Irix Cine 45 mm T1.5 opinie recenzje
  • Zakres transmisji:  T1.5 – T22
  • Min. odległość ostrzenia:  40 cm
  • Kąt widzenia (Full Frame):  43,6°
  • Magnetyczna osłona przeciwsłoneczna
  • Kompatybilny z filtrami Irix MMS
  • Gwint filtra ∅ 86 mm


SPRAWDŹ CENĘ

PRZYKŁADOWE NAGRANIA

prev1.png prev2.png prev3.png prev4.png prev5.png

RECENZJE

mn.jpg mn.jpg mn.jpg
mn.jpg






Irix Cine 150 mm T3.0 1:1

Obiektyw filmowy makro Irix Cine 150 mm T3.0 1:1 recenzje opinie
  • Zakres transmisji:  T3.0 – T32
  • Min. odległość ostrzenia:  35 cm
  • Kąt widzenia (Full Frame):  13,7° 
  • Magnetyczna osłona przeciwsłoneczna
  • Kompatybilny z filtrami Irix MMS
  • Gwint filtra ∅ 86 mm


SPRAWDŹ CENĘ

PRZYKŁADOWE NAGRANIA

prev1.png prev2.png prev3.png prev4.png prev5.png

RECENZJE

mn.jpg mn.jpg






PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ

obiektywy fotograficzne irix artykuł recenzje opinie



SPRAWDŹ NASZE SOCIAL MEDIA

facebook%2040x40.png instagram%2040x40.png youtube%2040x40.png

    Zostaw odpowiedź