Wyzwalacz Pixel Pawn TF-364 MFT zestaw

Pixel Pawn to podstawowy wyzwalacz pozwalający na wyzwalanie zarówno lamp jak i aparatów.

Więcej szczegółów

449
4895152302395

149,00 zł

Seria Pawn
Typ transmisji radio
Do aparatów MFT Olympus/Panasonic
Zastosowanie nadajnik + odbiornik
Model TF-364 kit MFT

Urządzenie to jest przeznaczone do radiowego wyzwalania lamp błyskowych, może również pracować jako radiowy wężyk spustowy do wyzwalania migawki aparatu.

Warto podkreślić, że nadajnik systemu PAWN może współpracować z dowolną liczbą odbiorników, dzięki czemu możemy wygodnie kontrolować większą ilość lamp bez potrzeby stosowania fotoceli. Jest to rozwiązanie przydatne zwłaszcza w czasie pracy w plenerze, kiedy światło słoneczne bardzo mocno ogranicza funkcjonalność fotoceli.

Główne funkcje:

  • Częstotliwość pracy 2.4 GHz oraz obsługa 16 kanałów
  • Prędkość synchronizacji z lampą błyskową: 1/250s
  • Możliwość wyzwolenia lampy błyskowej przez gorącą stopkę
  • Poprzez urządzenie Pawn można kontrolować systemowe lampy błyskowe jak i oświetlenie studyjne
  • Możliwość wyzwolenia migawki aparatu
  • PAWN ma możliwość kontroli kilku aparatów w celu wykonania zdjęcia w tym samym czasie na kilku aparatach
  • Maksymalna odległość umożliwiająca operowanie urządzeniem to 80 około metrów
  • Ultra niskie zużycie energii, nadajnik może pracować około 2 lat, odbiornik około 300 godzin
  • Niskie napięcie urządzenia pozwala na używanie akumulatorów

Sprzedawany zestaw zawiera:

  • nadajnik Pixel Pawn TX
  • odbiornik Pixel Pawn RX
  • kabel jack 2,5mm - jack 3,5mm
  • kabel jack 2,5mm - jack 6,35mm
  • kabel jack 2,5mm - RM-UC1
  • kabel jack 2,5mm - RM-CB1
  • kabel jack 2,5mm - DMW-RS1
  • przyklejana stopka
  • futerał

*1

*2