We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners who may combine it with other information that you’ve provided to them or that they’ve collected from your use of their services.
close

Lampa studyjna Quantuum T1200 Mk2

Profesjonalna lampa studyjna z funkcją sterowania bezprzewodowego. Quantuum T-1200 Mk2 to udoskonalona wersja modelu T-1200 wzbogacona o funkcję sterowania bezprzewodowego. Ta wersja wyposażona została w 8-kanałowy odbiornik współpracujący z opcjonalnym pilotem radiowym. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest dzielenie lamp T-800 Mk2 i T-1200 Mk2 na grupy i wspólna lub niezależna zmiana ustawień na odległość.

More details

948
5901698705527

1 999,00 zł

Sklep internetowy: Out of stock

Sklep stacjonarny: Sprawdź dostępność
Kraków ul.Bonarka 11 tel 12 357-66-05

Seria lamp Quantuum T to wysoka jakość w dziedzinie ergonomii i komfortu obsługi lamp studyjnych. Zastosowanie dużego cyfrowego wyświetlacza z panelem dotykowym niebywale upraszcza obsługę lampy i sprawia, że kontrola parametrów pracy staje się dużo łatwiejsza. Są one teraz prezentowane w przejrzysty sposób a zmiana jakiegokolwiek parametru jest bardzo intuicyjna. Panel posiada możliwość blokady, tak aby nie dało się przypadkowo zmienić ustawień. Oczywiście po wyłączeniu zasilania lampy wszystkie parametry pracy zostaną zapamiętane i nie ma potrzeby wprowadzania ich ponownie.

W czasie projektowania lamp duży nacisk położony został również na bezpieczeństwo pracy. Seria T wyposażona została w automatyczny system kontroli temperatury pracy. Na wyświetlaczu można obserwować temperaturę wewnętrzną, kiedy wzrośnie ona powyżej 25 stopni C automatycznie włączy się wentylator. Natomiast jeśli przekroczy ona wartość graniczną 65 stopni Celsjusza bezpiecznik termiczny odetnie zasilanie palnika i wyświetli stosowny komunikat.

 

Najważniejsze cechy produktu:

  • Bezprzewodowy system sterowania parametrami lampy (dostępny osobno)
  • System sterowania oparty na wyświetlaczu z panelem dotykowym
  • Stabilna temperatura barwowa 5500K
  • Automatyczny system chłodzenia ze wskaźnikiem temperatury wewnętrznej
  • Wbudowany bezpiecznik chroniący przed skokami napięcia
  • System ochrony termicznej pozwalający na automatyczne wyłączenie lampy w przypadku przegrzania
  • Czuła fotocela, z możliwością pomijania przedbłysków pomiarowych, umieszczona w miejscu zapewniającym optymalne parametry pracy
  • System mocowania palnika zapewniający odpowiednie rozproszenie światła oraz łatwą wymianę
  • Szybki czas ładowania (około 2s dla lampy 800 Ws przy pełnej mocy)
  • Płynna regulacja mocy błysku w zakresie od 1/1 do 1/32
  • Halogenowa żarówka modelująca 150W z możliwością wyboru trybu pracy (proporcjonalnie do mocy błysku, ustawiany dowolnie, pełna moc, wyłączony)
  • Mocowanie statywowe z możliwością ustawienia pozycji, w celu łatwiejszego wyważenia lampy z ciężkimi nasadkami do modelowania światła

 

 Zestaw zawiera:

  • Lampę Quantuum T1200 Mk2
  • kabel zasilający
  • kabel synchronizacyjny
  • żarówkę modelującą
  • plastikową osłonę palnika
  • oryginalne opakowanie

 

Gwarancja konsumencka:

  • 2 lata

The products sold by our store are guaranteed and warranted in accordance with applicable law.

The duration of the manufacturer's warranty for consumers:


5 years for Eizo brand monitors (see eizo.pl for detailed warranty information)
6 years for GenesisGear Base Series products
2 years for other brands of products *2


Manufacturer warranty period for businesses:


2 years for Quadralite brand products*2
1 year for other brands of products*2
*2 Torches and bulbs sold separately as well as included with the products come with a 3 month warranty and battery packs come with a 6 month warranty.


Products which need to be repaired should be sent to the address of the service. Before sending the product it is necessary to submit a repair request at the F-service website.


F-SERVICE
17 Płk Dąbka St.
30-732 Krakow
e-mail: service@f-service.pl
tel. 122701281

Address for warranty claims:

Foto-Tip
17 Płk Dąbka St.
30-732 Krakow

Address for returns:

Foto-Tip
Bonarka 11
30-415 Krakow
tel. 12-357-66-05


Tokina lenses can be sent directly to an authorized service center:


O.K! Service
80-398 Gdansk
Obrońców Wybrzeża Street 2
e-mail: biuro@okserwis.com.pl
tel. 058 558 47 95


The procedure for repairing Eizo monitors is available under the link.

1. Before sending defective products to our technical support check the battery status, joints (in electrical devices) and make sure that the product has been used as recommended and in compliance with its intended use.

2. If a defect/failure has been caused by other reasons, please download the Complaints form and fill it in carefully – the more information you provide the quicker and more effective complaint processing.

3. The Client shall keep and provide all documents received during the purchase process (a sales slip or an invoice, order number, purchase date) to confirm the Client’s warranty rights.

4. It is not required to send the product in the original packaging. Technical Support is not concerned about original boxes (except for returns of functional equipment). Nevertheless, the products should be packed carefully and protected against transport damaging. We are not liable for any damages to the product during transportation.

5. All shipping expenses shall be borne by the Client.

6. If the Client wishes to return the products and withdraw from the purchase agreement executed via the Internet or if the Client wants to replace the product, it should deliver all required documents (invoice, sales slip) and legibly filled in declaration form: Declaration on withdrawal from the Agreement . Returned/replaced product must be stored in original, intact packaging and must not have any signs of wear.

7. Complaints are considered within 14 days from the receipt date. We do our best to consider the complaints quicker, depending on the amount of shipments received from the clients. In the case of warranty repairs, the warranty period is prolonged by servicing period.

8. Technical Support sends the repaired or replaced equipment immediately at its own cost, except for replacements made upon the Client’s request (changes to the Agreement) and post-warranty repairs, where all costs are borne by the Client.

9. In the case of address changes or any other requests the Client should fill in the complaints form, which provides better structured and more detailed information than any handwritten note attached to the product.

10. Post-warranty repairs. The shall Client cover any and all shipping costs. Technical Support conducts thorough analysis and updates the Client about all costs and the repair time. After receiving payment for post-warranty services and return shipment, the Technical Support repairs the equipment. The repaired equipment is then sent to the Client. Repair services are covered by 3-months warranty period.

11. The Client who rejects the costs estimate and decides to cancel the repair request will receive the product after making payment for the return shipment. Technical support does not charge the Client for the quotation, but if the Client cancels the repair request, the Technical Support will not inform the Client about the damage details.

12. In the case of 3rd repair of the same fault during warranty period (fault resulting from the product quality or improper repair – the Client hast the right to return the product and: claim a refund; replace the product with a new product free of any faults; or replace the product with other equipment of similar value.

13. Should you have any doubts or queries, please contact us by e-mail or telephone. Technical Support e-mail and two telephone numbers are available.

14. Technical Support does not alter structure of the product (especially electronic equipment) due to non-compliance with manufacturer’s certificates.

15. Repairs not subject to warranty services: products with mechanical damages, with damages caused by the Client or inadequate packaging – such products may be repaired only against payment.