We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners who may combine it with other information that you’ve provided to them or that they’ve collected from your use of their services.
close

Xiaomi Mi Air Purifier 2

Xiaomi Air Purifier 2 to oczyszczacz powietrza, który charakteryzuje się wysoką wydajnością czyszczenia. Inżynierowie tworząc system oczyszczania powietrza inspirowali się budową silników lotniczych, w oparciu o siłę wiatru, tworząc tym samym potężny system ssania przy zwiększeniu ciśnienia.

More details

ft-001

555,00 zł

Sklep internetowy: Out of stock

Sklep stacjonarny: Sprawdź dostępność
Kraków ul.Bonarka 11 tel 12 357-66-05

Oczyszczacz powietrza Xiaomi Air Purifier 2

Oczyszczacz powietrza Xiaomi Air Purifier 2 jest wysokiej jakości urządzeniem, wyróżniającym się bardzo kompaktową budową oraz atrakcyjnym designem. Wymiary podstawy są niewiele większe od kartki formatu A4 i wynoszą jedynie 24 x 24cm.

 

Xiaomi Air Purifier został wyposażony w prosty przycisk start. Po jego naciśnięciu rozpoczyna się proces filtracji - swoim działaniem obejmując całe pomieszczenie. Korzystanie z aerodynamiki, tj. przepływu powietrza przez każdy element wyposażenia twojego domu, zostało starannie zaprojektowane, aby zapewnić redukcję hałasu do minimum. Parametry w trybie uśpienia to tylko 31db!.

 

Firma wdrożyła system, który zużywa o 58% mniej energii w trybie uśpienia. W trybie normalnym natomiast osiąga 4.8 W - to nawet mniej niż potrzebuje energooszczędna żarówka.

Xiaomi Air Purifier zawiera filtr niebieski z warstwami PET, HEPA oraz węgla aktywnego. Połączenie tych filtrów skutecznie eliminuje z powietrza duże cząstki zanieczyszczeń (kurz, włosy, sierść), drobne pyłki roślinne, pyły PM2.5, PM0.5, PM0.3, formaldehydy, amoniak i siarkowodór oraz nieprzyjemne zapachy. Ponad to oczyszczacz Xiaomi Air Purifier 2 jest bardzo prosty w instalacji i obsłudze.

Przez WiFi w telefonie, można użyć aplikacji Mi Home i w czasie rzeczywistym poprawiając jakość powietrza w domu dostosować parametry oczyszczania do wielkości pomieszczenia. Kiedy wychodzisz z pomieszczenia, oczyszczanie automatycznie się włączy. Wystarczy włączyć oczyszczacz na 10 minut by w pokoju o powierzchni 21 m2 wykonał pełny obieg powietrza.

 

Oczyszczacz powietrza posiada dwa tryby mocy:

• Standard: 330m³/h

• Super: 388m³/h

 

Średnia żywotność filtra wynosi od 3 do 6 miesięcy w zależności od stopnia zanieczyszczenia powietrza. Xiaomi Air Purifier 2 sprawdza się najlepiej w pomieszczeniach o powierzchni od 21m² do 37m². Duży przepływ powierza gwarantuje wysoką wydajność i szybkość oczyszczania.

Oczyszczaczem Xiaomi Air Purifier 2 można sterować za pomocą przycisku lub smartfona. Sterowanie za pomocą przycisku pozwala na szybki wybór trybu pracy. Więcej możliwości daje sterowanie za pomocą aplikacji mobilnej. Oczyszczacz można w łatwy sposób podłączyć do domowej sieci WiFi i następnie sterować nim przy użyciu telefonu z aplikacją (dostępną dla systemu Android | iOS). Pozwala ona na wygodny wybór trybu pracy oraz informuje czytelnie o bieżącym zanieczyszczeniu powietrza. Za jej pomocą można również ustalić harmonogram pracy urządzenia. Aplikacja na bieżąco monitoruje zużycie filtra oraz informuje o konieczności jego wymiany.

Najważniejsze cechy produktu:
  • Komunikacja: poprzez moduł WIFI - aplikacja na iOS i Android,
  • Czujnik temperatury i jakości powietrza,
  • Filtr 360,
  • Oczyszcza pokój w 10 minut (21 m2),
  • Filtruje cząsteczki zaledwie o wielkości 0,25 mikrona,
  • Wydajny japoński filtr EPA (niebieski), tylko do oczyszczania powietrza
  • Usuwa kurz, pył, zanieczyszczenia, pyłki roślin, zwierzęce futro, amoniak, spaliny i inne szkodliwe substancje w tym alergeny
  • Oczyszcza generuje zaledwie 32dBi jest niemal niesłyszalny dla ludzkiego ucha
  • Kolor: biały
  • Waga 6.2kg
  • Zasilanie: AC 100V~220V 50/60Hz
  • Zużycie energii elektrycznej: 1,5W~31W (min-max)
  • Wymiary: 240 x 240 x 520 mm
Sprzedawany zestaw zawiera:
  • oczyszczacz powietrza XIAOMI AIR PURIFIER 2
  • zasilacz z chińską wtyczką + adapter
  • instrukcja obsługi pdf
  • 1 szt filtru 360˚ EPA (niebieski)
Gwarancja konsumencka:
  • 2 lata

The products sold by our store are guaranteed and warranted in accordance with applicable law.

The duration of the manufacturer's warranty for consumers:


5 years for Eizo brand monitors (see eizo.pl for detailed warranty information)
6 years for GenesisGear Base Series products
2 years for other brands of products *2


Manufacturer warranty period for businesses:


2 years for Quadralite brand products*2
1 year for other brands of products*2
*2 Torches and bulbs sold separately as well as included with the products come with a 3 month warranty and battery packs come with a 6 month warranty.


Products which need to be repaired should be sent to the address of the service. Before sending the product it is necessary to submit a repair request at the F-service website.


F-SERVICE
17 Płk Dąbka St.
30-732 Krakow
e-mail: service@f-service.pl
tel. 122701281

Address for warranty claims:

Foto-Tip
17 Płk Dąbka St.
30-732 Krakow

Address for returns:

Foto-Tip
Bonarka 11
30-415 Krakow
tel. 12-357-66-05


Tokina lenses can be sent directly to an authorized service center:


O.K! Service
80-398 Gdansk
Obrońców Wybrzeża Street 2
e-mail: biuro@okserwis.com.pl
tel. 058 558 47 95


The procedure for repairing Eizo monitors is available under the link.

1. Before sending defective products to our technical support check the battery status, joints (in electrical devices) and make sure that the product has been used as recommended and in compliance with its intended use.

2. If a defect/failure has been caused by other reasons, please download the Complaints form and fill it in carefully – the more information you provide the quicker and more effective complaint processing.

3. The Client shall keep and provide all documents received during the purchase process (a sales slip or an invoice, order number, purchase date) to confirm the Client’s warranty rights.

4. It is not required to send the product in the original packaging. Technical Support is not concerned about original boxes (except for returns of functional equipment). Nevertheless, the products should be packed carefully and protected against transport damaging. We are not liable for any damages to the product during transportation.

5. All shipping expenses shall be borne by the Client.

6. If the Client wishes to return the products and withdraw from the purchase agreement executed via the Internet or if the Client wants to replace the product, it should deliver all required documents (invoice, sales slip) and legibly filled in declaration form: Declaration on withdrawal from the Agreement . Returned/replaced product must be stored in original, intact packaging and must not have any signs of wear.

7. Complaints are considered within 14 days from the receipt date. We do our best to consider the complaints quicker, depending on the amount of shipments received from the clients. In the case of warranty repairs, the warranty period is prolonged by servicing period.

8. Technical Support sends the repaired or replaced equipment immediately at its own cost, except for replacements made upon the Client’s request (changes to the Agreement) and post-warranty repairs, where all costs are borne by the Client.

9. In the case of address changes or any other requests the Client should fill in the complaints form, which provides better structured and more detailed information than any handwritten note attached to the product.

10. Post-warranty repairs. The shall Client cover any and all shipping costs. Technical Support conducts thorough analysis and updates the Client about all costs and the repair time. After receiving payment for post-warranty services and return shipment, the Technical Support repairs the equipment. The repaired equipment is then sent to the Client. Repair services are covered by 3-months warranty period.

11. The Client who rejects the costs estimate and decides to cancel the repair request will receive the product after making payment for the return shipment. Technical support does not charge the Client for the quotation, but if the Client cancels the repair request, the Technical Support will not inform the Client about the damage details.

12. In the case of 3rd repair of the same fault during warranty period (fault resulting from the product quality or improper repair – the Client hast the right to return the product and: claim a refund; replace the product with a new product free of any faults; or replace the product with other equipment of similar value.

13. Should you have any doubts or queries, please contact us by e-mail or telephone. Technical Support e-mail and two telephone numbers are available.

14. Technical Support does not alter structure of the product (especially electronic equipment) due to non-compliance with manufacturer’s certificates.

15. Repairs not subject to warranty services: products with mechanical damages, with damages caused by the Client or inadequate packaging – such products may be repaired only against payment.

Accessories