Obiektyw VOIGTLANDER 50mm F/1.1 VM NOKTON (Leica M)

VOIGTLANDER 50mm F/1.1 VM NOKTON to standardowy obiektyw oferujący niesamowitą jasność oraz bardzo dobrą jakość obrazu.

Więcej szczegółów

4 099,00 zł

Ogniskowa 50 mm
Średnica filtra 58mm
Mocowanie Leica M
Typ obiektywu standardowy
Rozmiar matrycy pełna klatka
Konstrukcja optyczna 7 elementów w 6 grupach
Ustawianie ostrości manualne
Skala odwzorowania 1:1,1
Przysłona minimalna 16
Przysłona maksymalna f/1.1
Listki przysłony 10
Wymiary (mm) Ø57,2 x 69,9
Waga (kg) 0.428
Rodzaj ogniskowania stałoogniskowy
Stabilizacja nie
Zastosowanie foto

VOIGTLANDER 50mm F/1.1 VM NOKTON to standardowy obiektyw oferujący niesamowitą jasność oraz bardzo dobrą jakość obrazu. Cechy te to zasługa zaawansowanego układu optycznego składającego się z 7 elementów ustawionych w 6 grupach.

Największym atutem tego modelu jest duży maksymalny otwór względny F1.1, dzięki któremu można wykonywać zdjęcia przy słabym oświetleniu bez konieczności używania lampy błyskowej. Warto wspomnieć również o 10-listkowej przysłonie pozwalającej uzyskać ciekawy efekt rozmycia obiektów znajdujących się poza głębią ostrości (bokeh).

Obiektyw o takich cechach daje fotografowi ogromną swobodę w kreowaniu ujęcia. Do atutów tej konstrukcji należy zaliczyć również możliwość montażu filtrów (średnica 58 mm) oraz niezwykle staranne wykonanie.

Zestaw zawiera:

  • Obiektyw VOIGTLANDER 50mm F/1.1 VM NOKTON (Lecia M)
  • Oryginalne opakowanie

*1

*2