Obiektyw VOIGTLANDER 58mm F/1.4 SL-II AIS - NIKON F

VOIGTLANDER 58mm F/1.4 SL-II NOKTON to obiektyw o standardowej ogniskowej przeznaczony do lustrzanek Nikon (Ai-S).

Więcej szczegółów

2 149,00 zł

Ogniskowa 58 mm
Średnica filtra 52mm
Mocowanie Nikon F
Typ obiektywu standardowy
Rozmiar matrycy pełna klatka
Ustawianie ostrości manualne
Przysłona minimalna 16
Przysłona maksymalna f/1.4
Listki przysłony 9
Rodzaj ogniskowania stałoogniskowy
Stabilizacja nie
Zastosowanie foto

58mm F/1.4 SL-II NOKTON to obiektyw o standardowej ogniskowej przeznaczony do lustrzanek Nikon (Ai-S). Ten klasyczny instrument wyposażony został w układ optyczny składający się z 7 soczewek ustawionych w 6 grupach oraz w 9-listkową przysłonę, którą można przymknąć do wartości f/16. Co ważne, przysłona tworzy kształt koła dzięki czemu można uzyskać ciekawy efekt rozmycia obiektów znajdujących się poza głębią ostrości (bokeh).

Niepodważalnym atutem tej konstrukcji jest duża jasność F1.4 ułatwiająca wykonywanie zdjęć przy słabym oświetleniu np. wewnątrz pomieszczeń. Warto dodać, że obiektyw wyposażony został w styki umożliwiające np. sterowanie przysłoną z korpusu aparatu. Oczywiście jak wszystkie konstrukcje z logiem "Voigtländer" także ten NOKTON wykonany został bardzo starannie z wysokiej jakości materiałów. Instrument o takich cechach z pewnością przypadnie do gustu każdemu fotografowi.

Zestaw zawiera:

  • obiektyw VOIGTLANDER 58mm F/1.4 SL-II AIS - NIKON F