Pixel Pawn TF-361 do Canon - wyzwalacz radiowy do lamp

Pixel Pawn to podstawowy wyzwalacz pozwalający na wyzwalanie zarówno lamp jak i aparatów.

Więcej szczegółów

446
4895152302296

159,00 zł

Typ transmisji radio
Do aparatów Canon
Zastosowanie nadajnik + odbiornik

Urządzenie to jest przeznaczone do radiowego wyzwalania lamp błyskowych, może również pracować jako radiowy wężyk spustowy do wyzwalania migawki aparatu.

Warto podkreślić, że nadajnik systemu PAWN może współpracować z dowolną liczbą odbiorników, dzięki czemu możemy wygodnie kontrolować większą ilość lamp bez potrzeby stosowania fotoceli. Jest to rozwiązanie przydatne zwłaszcza w czasie pracy w plenerze, kiedy światło słoneczne bardzo mocno ogranicza funkcjonalność fotoceli.

Główne funkcje:

  • Częstotliwość pracy 2.4 GHz oraz obsługa 16 kanałów
  • Prędkość synchronizacji z lampą błyskową: 1/250s
  • Możliwość wyzwolenia lampy błyskowej przez gorącą stopkę
  • Poprzez urządzenie Pawn można kontrolować systemowe lampy błyskowe jak i oświetlenie studyjne
  • Możliwość wyzwolenia migawki aparatu
  • PAWN ma możliwość kontroli kilku aparatów w celu wykonania zdjęcia w tym samym czasie na kilku aparatach
  • Maksymalna odległość umożliwiająca operowanie urządzeniem to 80 około metrów
  • Ultra niskie zużycie energii, nadajnik może pracować około 2 lat, odbiornik około 300 godzin
  • Niskie napięcie urządzenia pozwala na używanie akumulatorów

Sprzedawany zestaw zawiera:

  • nadajnik Pixel Pawn TX
  • odbiornik Pixel Pawn RX
  • kabel jack 2,5mm - jack 3,5mm
  • kabel jack 2,5mm - jack 6,35mm
  • 2x bateria AAA
  • bateria CR2032 (w nadajniku)
  • kabel jack 2,5mm - RS-60E3
  • kabel jack 2,5mm - RS-80N3
  • przyklejana stopka
  • futerał

*1

*2